Новини від Фольксваген
14.02.2019

Тест-драйв Volkswagen Multivan від itc.ua

Даний автомобіль називається Volkswagen Multivan, але більш правильно говорити Volkswagen T6 - це ціле сімейство повнорозмірних пасажирських венів і комерційних фургонів: Transporter, Caravelle, Multivan, California. Вони використовують ідентичний кузов (довжина 5-5,4 м і база 3-3,4 м), але відрізняються зовнішнім виглядом (бампер, фари, колеса), обробкою в салоні, рівнем оснащення, моторами і трансмісіями.
vw

Перше покоління комерційного автомобіля від Volkswagen з'явилося ще в 1950 році - модель називалася Type 2 (оскільки Type 1 - це Beetle), але з огляду на використання загального імені Transporter за моделлю закріпився код T1. Автомобіль виявився вкрай успішним: майже 70 років випуску і шість поколінь. Описаний в статті Volkswagen Multivan відноситься до серії Т6, яка дебютувала в 2015 році як версія 2016 модельного року.

Для тесту Volkswagen Multivan представлений в спеціальній версії Comfort Plus - саме вона стала відправною точкою для матеріалу.

Як їде?
Всі говорять «Volkswagen Multivan жорсткий» - так, «жорсткий». Але здається, що проблема аж надто перебільшена. Так, автомобіль відчутно трусить на великих ямах і лежачих поліцейських - в ситуаціях, коли йде майже вертикальний хід підвіски. Однак на пологих хвилях або коліях Volkswagen Multivan вміє плавно погойдуватися, натякаючи на комфорт. І ще обов'язково зазначу тиск в шинах: традиційно для комерційних фургонів прийнято підтримувати високий тиск - наприклад, до мене автомобіль потрапив з тиском в шинах 3,5 бар. Але інформаційна табличка вимагає 2,8-3,1 бар в залежності від завантаження: і коли я виставив тиск відповідно до рекомендації, то їзда вже стала м'якше. Чому це так важливо? Тому, що якщо стежити за тиском і підбирати хороші шини, то проблему жорсткості Volkswagen Multivan можна спробувати хоча б частково, але все-таки вирішити.

Простота управління Volkswagen Multivan і правда хороша: нормальні реакції на поворот не важкого і в міру гострого керма (трохи більше трьох оборотів), зрозумілі зусилля на органах управління ... Саме дивно навіть не стійкість в повороті, або відчуття на кермі, або прогнозування гальмування за допомогою зусилля і ходу педалі. Ні. Саме дивне, що всі ці якості складаються в одну загальну картину: 5-метровий 2-тонний вен Volkswagen Multivan їде так, ніби це легковий автомобіль - дуже просто і зрозуміло.

Зовнішність по-сучасному акуратна і по-фірмовому стримана: впізнаваний силует (явно читається спадкоємець Т4 і Т5) прикрашають лише оригінальні колісні диски. Що запам'ятався найбільше елемент зовнішності - світлодіодні фари з ризками денних ходових вогнів: в дзеркалі заднього виду Multivan «приголомшує» більше, ніж Touareg. Під капотом - турбодизель 2,0 л: він відпрацьовує заявлені 140 к.с. і 340 Нм, але не більше того. А ось DSG-коробка хороша: м'які і непомітні перемикання, є спорт-режим. Таблицю тиску в шинах власнику Multivan потрібно вивчити, як таблицю множення в школі.

Шкода, але на тлі такої «легкової» керованості, двигун не намагається «стрибнути вище голови». Він відпрацьовує свої 140 к.с., швидко прогрівається, впевнено тягне на середніх оборотах. Роботизована АКПП DSG працює за двох: в звичайному режимі - швидко і непомітно перемикає передачі, тримає «економ» -діапазон 1,5-2,5 тис. об / хв; в спортивному - дає мотору «покрутитися» на 2-3,5 тис. об / хв., вміє швидко скидати передачі і пригальмовувати мотором. Словом, в їздових звичках непогано ...

У салоні кожна дрібниця, кожен пункт виконані з максимальною увагою. У передній частині салону для водія - ручка на стійці даху (автомобіль-то високий) і м'яка обробка верхньої частини дверей, куди людина може оперти руку. Є підлокітники, по два на кожному з сидінь першого і другого ряду: разом вісім штук на весь салон (але ж у деяких конкурентів немає жодного). Прилади - великі і зрозумілі, центральний дисплей - кольоровий і з фізичними шайбами, кермо - в шкірі і з кнопками, в основі сидіння - кишеня на дрібниці, підніжки - з підсвічуванням і написом Multivan.Та й взагалі: ось якщо ви потягнули руку і чекаєте, щоб там була поличка, підсклянник, регулятор, ніша - саме це там буде!

Пасажирська частина салону вражає ще більше. Два центральних пасажирські сидіння можуть обертатися, зрушуватися, нахилятися. Задній 3-місний диван також рухливий. У бічній панелі - розкладний столик, пара кишеньок, багато підстаканників. Під сидіннями облаштовані ніші. Для задньої частини салону передбачений свій повноцінний клімат-контроль: з окремим блоком управління, вибором температури і швидкості обдування. Бічні зсувні двері лише одні, по правій стороні, зате отвір великий і забиратися всередину зручно (коли центральне пасажирське сидіння повернуто обличчям в салон). Інша сторона теж не пустує - тут облаштовано кватирка для вентиляції.

Цього ви чекали від Volkswagen Multivan? Так, все це є! Але знову і знову Volkswagen радує дрібницями. Шторки на вікна - так будь ласка, всі чотири. Поруч з підсклянником поставимо розетку - нехай буде на всякий випадок. У стелі облаштовані блоки з дефлекторами вентиляції і підсвічуванням - та не прості, а з можливістю регулювання напряму світла. А ще задній ряд розкладається в горизонталь, потім можна скласти центральні сидіння - і отримати хоч якесь, але ліжко. Причому, коли ви хочете пересунути диван або повернути крісло, то не потрібно замислюватися про те, як це зробити: всі ручки і шнурки-фіксатори на виду, а поруч наклеєна інформаційна табличка. 100% ordnung!

При побіжному погляді ви можете не оцінити всю пишноту і опрацювання цього салону. Але при детальному розборі - вражає: все рухається, регулюється, відкривається, розкладається. Є міцний столик, кишеньки і підстаканники, свій «клімат», багато ламп освітлення.

Чи є інновації?

Автомобілі Volkswagen серії Т6 - це несучий кузов, передній або повний привід, «механіка» або DSG- «автомат», широкий вибір дизельних моторів. Однак навіть на тлі, здавалося б, звичної конструкції, цей автомобіль отримав чимало цікавих рішень.

Наприклад, в залежності від версії, Volkswagen Multivan може бути оснащений 2-літровим бі-турбодизелем потужністю 180 к.с., повним приводом з муфтою Haldex п'ятого покоління (полегшення конструкції на 1,7 кг і нова система регулювання тиску), підвіскою з регулюванням жорсткості амортизаторів (комфортний / спортивний / нормальний режим). Так, все це особливості максимальних версій автомобіля, але навіть тестовий Volkswagen Multivan пропонував цікаву техніку. Наприклад, мотор 2.0 TDI - з турбіною VTG (змінна геометрія турбінного колеса) - це дозволяє краще підлаштувати роботу турбіни під тиск потоку вихлопних газів, в результаті чого досягається широка полка крутного моменту: 340 Нм при 1 750-2 500 об / хв. У парі з мотором працює 7-ступінчаста роботизована преселективна коробка DSG. Дана трансмісія розрахована під крутний момент до 600 Нм, вона може працювати з переднім або повним приводом. До речі, при семи передачах (загальний діапазон передавальних чисел досягає 6,25) відсутня окрема задня передача - фактично обертання розгортається в іншу сторону через кілька замкнутих пар шестерень. Навіть ексклюзив є - карбонове покриття для синхронізаторів. Словом, це міцний і витривалий «робот» DSG, який спочатку створювався під комерційні вени і кросовери.
Ціни і конкуренти

Сімейство Volkswagen Т6 включає в себе кілька моделей: комерційний фургон Transporter Kasten, вантажопасажирський фургон Transporter Kombi, пасажирський вен Caravelle, бізнес-вен Mulivan, вен для подорожей California, плюс бортова вантажівка і варіант «шасі-кабіна». Додайте до цього широкий вибір моторів (102/140/180 к.с.) і трансмісії (МКПП / АКПП і передній / повний привід), пакетне оснащення і можливість замовити опції поштучно: в результаті вийде дуже широка лінійка автомобілів з різним призначенням, зовнішністю , обробкою, ціною. Тут все описати неможливо, тому як індикатор візьмемо пакетні версії автомобілів, який сьогодні і формують основу продажів Т6.

Гаму відкриває комерційний фургон Volkswagen Transporter Kasten Pro за 870-900 тис. грн. ($ 31-32 тис.): Стандартна або збільшена база, турбодизель 2,0 л 102 к.с., 5-ст. «Механіка», чорны не фарбовані бампери, сталеві колісні диски, подушка безпеки водія, ESP і ABS, кондиціонер Climatic, електропакет (скла і дзеркала), подвійне пасажирське сидіння в передній частині салону.

Наступний крок - це комерційний фургон Volkswagen Transporter Kasten GT за 926 тис. грн. (Приблизно $ 33 тис.): Посилена підвіска і вантажопідйомність до 3 200 кг, турбодизель 140 к.с. і 6-ст. «Механіка», доп-обігрів мотора.

Вантажопасажирські версії починаються з моделі Volkswagen Transporter Van Plus 985 тис. грн. (Приблизно $ 35 тис.): Довга база, турбодизель 102 к.с. і 5-ст. МКПП, 5- або 6-місцевий салон (два ряди сидінь і вантажний відсік в задній частині), сталеві колісні диски, ESP і ABS, кондиціонер, аудіо-підготовка, електро-пакет.

Якщо потрібен повністю пасажирський фургон - то це Volkswagen Transporter Kombi CITY або CITY lite за 1,014-1,127 млн. грн. ($ 36-40 тис.): Стандартна або збільшена база, двигун 102 л.с. і 5-ст. «Механіка» або 140 к.с. в парі з 6-ст. «Механікою», повністю незалежна підвіска, підйомна задні двері, ESP, ABS ASR, дві фронтальні подушки безпеки, багатофункціональний дисплей БК, кондиціонер і вугільний фільтр. Але як і раніше сталеві колеса, чорні бампери, звичайні фари-галоген, радіо-підготовка.

Пасажирський вен з поліпшеною обробкою і оснащенням - це Volkswagen Caravelle Saksonia за 1,39-1,5 млн. грн. ($ 50-54 тис.): Стандартна або довга колісна база, двигун 140 л.с. в парі з 6-ступінчастою «механікою» або 7-ступінчастим DSG- «автоматом», повністю пофарбовані бампери, фронтальні і бічні подушки безпеки, надувні шторки безпеки, модульний 8-місцевий салон, клімат-контроль Climatronic, окреме управління кліматом в пасажирської частини салону, зсувний праві двері з електродоводчіком, круїз-контроль, багатофункціональний кермо в шкірі, 16-дюймові легкосплавні колеса, мультимедіа Composition Color з кольоровим дисплеєм, і т.д.

Тестовий автомобіль - це Volkswagen Multivan Comfort Plus за 1,66 млн. грн. (Близько $ 59,5 тис.): Стандартна база, турбодизель 140 к.с. і 7-ст. DSG- «автомат», мультимедіа Composition Media з 6,33-дюймовим сенсорним дисплеєм, повністю світлодіодні (LED) фари, багатошарове лобове скло з підігрівом, 3-зонний «клімат» (своя кліматична зона для пасажирської частини салону), підігрів сидіння, 17-дюймові легкосплавні колісні диски, парк-пілот спереду і ззаду.

Максимальна пакетна версія - Volkswagen Multivan Alpen за 2,175 млн. грн. (Приблизно $ 79 тис.): Повний привід, турбодизель на 180 к.с., 7-ст. DSG- «автомат», кольоровий дисплей в комбінації приладів, зсувні двері праворуч і ліворуч, оббивка сидінь «алькантара», хром-пакет, багатофункціональний пересувний стіл, адаптивна підвіска (комфорт / спорт), мультимедійна система Discover Media з навігацією, камера заднього виду , поліпшена звукоізоляція салону, електропривод і пам'ять настройки сидіння водія.

Вартість утримання

В середньому автомобіль в місті споживав 9,5-10 л палива на 100 км шляху. Без пробок і при плавній їзді можна було отримати витрату 7,5-8 л на 100 км. При сильних пробках, великому навантаженні, динамічних розгонах (і об'єднанні цих факторів в довільному порядку) - витрата зростав приблизно до 11 л палива на 100 км шляху. На трасі при швидкості 80-90 км / год автомобіль споживає близько 6-6,5 л на 100 км, із зростанням швидкості до 110-120 км / год витрата зростав до 7,5-8 л на 100 км шляху.

Загальна гарантія на автомобіль становить чотири роки або 120 тис. км пробігу. Періодичність технічного обслуговування - раз на рік або 20 тис. км пробігу. Стандартне ТО обходиться в 6,3-10,5 тис. грн., більш великі і дорогі ТО (60 і 90 тис. Км) зажадають 18,3-26,7 тис. Грн.

Ціни на автомобіль і ТО вказані станом на лютий 2019 року, без урахування додаткових знижок і акцій при покупці автомобіля або його обслуговуванні. До кінця лютого діє акція - диференційована знижка до 12% на обрані автомобілі.

В підсумку:

Повертаючись до питання заголовка: Volkswagen Multivan - співвідношення ціни і якості? Якщо розділити ціну на умовні бали за характеристики і можливості автомобіля, то почнеться довге і болісне порівняння з конкурентами. Але якщо вибирати без оглядки на ціну, то Volkswagen Multivan (точніше сімейство Т6) дійсно є одним з кращих автомобілів на ринку за сукупністю якостей. Тому на питання «чи заслужив Volkswagen Multivan титулу лідера класу?», Я все-таки відповім «так».

Технічні характеристики Volkswagen Multivan Comfort Plus
Кузов - вен, 7 місць
Габарити - 4,9 х 1,9 х 1,95 м
Колісна база - 3 м
Кліренс - 178 мм
Багажник - обсяг 5,8 куб. м для 2-місцевої конфігурації салону (сидіння тільки спереду)
Вантажопідйомність - 995 кг
Мінімальна споряджена маса - 2 005 кг
Мотор - турбодизель, R4, 2,0 л
Потужність - 140 к.с.при 3 500 об / хв
Крутний момент - 340 Нм при 1 750-2 500 об / хв
Питома потужність і момент - 70 к.с. на 1 т; 170 Нм на 1 т
Привід - передній привод
Трансмісія - 7-ст. АКПП DSG (преселективний «робот» з двома зчепленнями)
Динаміка 0-100 км / ч - 14,7 з
Максимальна швидкість - 172 км / ч
Витрата палива (паспортний), місто - 10,2 л на 100 км
Витрата палива (паспортний), траса - 6,7 л на 100 км
Шини тестового автомобіля - Michelin X-Ice Xi3 235 / 55R17
Мінімальна ціна автомобіля - 1,66 млн. Грн. або $ 59,5 тис.
Ціна тестового автомобіля - 1,66 млн. Грн. або $ 59,5 тис.