Автомобільний дом «Соллі-Плюс» Новини

Свіжі та актуальні новини від Автомобільний дом «Соллі-Плюс».

  1. Новини
  2. Тест-драйв Volkswagen Multivan від itc.ua
14.02.2019
Новини від Фольксваген

Тест-драйв Volkswagen Multivan від itc.ua

Даний автомобіль називається Volkswagen Multivan, але більш правильно говорити Volkswagen T6 - це ціле сімейство повнорозмірних пасажирських венів і комерційних фургонів: Transporter, Caravelle, Multivan, California. Вони використовують ідентичний кузов (довжина 5-5,4 м і база 3-3,4 м), але відрізняються зовнішнім виглядом (бампер, фари, колеса), обробкою в салоні, рівнем оснащення, моторами і трансмісіями.

vw

Перше покоління комерційного автомобіля від Volkswagen з'явилося ще в 1950 році - модель називалася Type 2 (оскільки Type 1 - це Beetle), але з огляду на використання загального імені Transporter за моделлю закріпився код T1. Автомобіль виявився вкрай успішним: майже 70 років випуску і шість поколінь. Описаний в статті Volkswagen Multivan відноситься до серії Т6, яка дебютувала в 2015 році як версія 2016 модельного року.

Для тесту Volkswagen Multivan представлений в спеціальній версії Comfort Plus - саме вона стала відправною точкою для матеріалу.

Як їде?
Всі говорять «Volkswagen Multivan жорсткий» - так, «жорсткий». Але здається, що проблема аж надто перебільшена. Так, автомобіль відчутно трусить на великих ямах і лежачих поліцейських - в ситуаціях, коли йде майже вертикальний хід підвіски. Однак на пологих хвилях або коліях Volkswagen Multivan вміє плавно погойдуватися, натякаючи на комфорт. І ще обов'язково зазначу тиск в шинах: традиційно для комерційних фургонів прийнято підтримувати високий тиск - наприклад, до мене автомобіль потрапив з тиском в шинах 3,5 бар. Але інформаційна табличка вимагає 2,8-3,1 бар в залежності від завантаження: і коли я виставив тиск відповідно до рекомендації, то їзда вже стала м'якше. Чому це так важливо? Тому, що якщо стежити за тиском і підбирати хороші шини, то проблему жорсткості Volkswagen Multivan можна спробувати хоча б частково, але все-таки вирішити.

Простота управління Volkswagen Multivan і правда хороша: нормальні реакції на поворот не важкого і в міру гострого керма (трохи більше трьох оборотів), зрозумілі зусилля на органах управління ... Саме дивно навіть не стійкість в повороті, або відчуття на кермі, або прогнозування гальмування за допомогою зусилля і ходу педалі. Ні. Саме дивне, що всі ці якості складаються в одну загальну картину: 5-метровий 2-тонний вен Volkswagen Multivan їде так, ніби це легковий автомобіль - дуже просто і зрозуміло.

Зовнішність по-сучасному акуратна і по-фірмовому стримана: впізнаваний силует (явно читається спадкоємець Т4 і Т5) прикрашають лише оригінальні колісні диски. Що запам'ятався найбільше елемент зовнішності - світлодіодні фари з ризками денних ходових вогнів: в дзеркалі заднього виду Multivan «приголомшує» більше, ніж Touareg. Під капотом - турбодизель 2,0 л: він відпрацьовує заявлені 140 к.с. і 340 Нм, але не більше того. А ось DSG-коробка хороша: м'які і непомітні перемикання, є спорт-режим. Таблицю тиску в шинах власнику Multivan потрібно вивчити, як таблицю множення в школі.

Шкода, але на тлі такої «легкової» керованості, двигун не намагається «стрибнути вище голови». Він відпрацьовує свої 140 к.с., швидко прогрівається, впевнено тягне на середніх оборотах. Роботизована АКПП DSG працює за двох: в звичайному режимі - швидко і непомітно перемикає передачі, тримає «економ» -діапазон 1,5-2,5 тис. об / хв; в спортивному - дає мотору «покрутитися» на 2-3,5 тис. об / хв., вміє швидко скидати передачі і пригальмовувати мотором. Словом, в їздових звичках непогано ...

У салоні кожна дрібниця, кожен пункт виконані з максимальною увагою. У передній частині салону для водія - ручка на стійці даху (автомобіль-то високий) і м'яка обробка верхньої частини дверей, куди людина може оперти руку. Є підлокітники, по два на кожному з сидінь першого і другого ряду: разом вісім штук на весь салон (але ж у деяких конкурентів немає жодного). Прилади - великі і зрозумілі, центральний дисплей - кольоровий і з фізичними шайбами, кермо - в шкірі і з кнопками, в основі сидіння - кишеня на дрібниці, підніжки - з підсвічуванням і написом Multivan.Та й взагалі: ось якщо ви потягнули руку і чекаєте, щоб там була поличка, підсклянник, регулятор, ніша - саме це там буде!

Пасажирська частина салону вражає ще більше. Два центральних пасажирські сидіння можуть обертатися, зрушуватися, нахилятися. Задній 3-місний диван також рухливий. У бічній панелі - розкладний столик, пара кишеньок, багато підстаканників. Під сидіннями облаштовані ніші. Для задньої частини салону передбачений свій повноцінний клімат-контроль: з окремим блоком управління, вибором температури і швидкості обдування. Бічні зсувні двері лише одні, по правій стороні, зате отвір великий і забиратися всередину зручно (коли центральне пасажирське сидіння повернуто обличчям в салон). Інша сторона теж не пустує - тут облаштовано кватирка для вентиляції.

Цього ви чекали від Volkswagen Multivan? Так, все це є! Але знову і знову Volkswagen радує дрібницями. Шторки на вікна - так будь ласка, всі чотири. Поруч з підсклянником поставимо розетку - нехай буде на всякий випадок. У стелі облаштовані блоки з дефлекторами вентиляції і підсвічуванням - та не прості, а з можливістю регулювання напряму світла. А ще задній ряд розкладається в горизонталь, потім можна скласти центральні сидіння - і отримати хоч якесь, але ліжко. Причому, коли ви хочете пересунути диван або повернути крісло, то не потрібно замислюватися про те, як це зробити: всі ручки і шнурки-фіксатори на виду, а поруч наклеєна інформаційна табличка. 100% ordnung!

При побіжному погляді ви можете не оцінити всю пишноту і опрацювання цього салону. Але при детальному розборі - вражає: все рухається, регулюється, відкривається, розкладається. Є міцний столик, кишеньки і підстаканники, свій «клімат», багато ламп освітлення.

Чи є інновації?

Автомобілі Volkswagen серії Т6 - це несучий кузов, передній або повний привід, «механіка» або DSG- «автомат», широкий вибір дизельних моторів. Однак навіть на тлі, здавалося б, звичної конструкції, цей автомобіль отримав чимало цікавих рішень.

Наприклад, в залежності від версії, Volkswagen Multivan може бути оснащений 2-літровим бі-турбодизелем потужністю 180 к.с., повним приводом з муфтою Haldex п'ятого покоління (полегшення конструкції на 1,7 кг і нова система регулювання тиску), підвіскою з регулюванням жорсткості амортизаторів (комфортний / спортивний / нормальний режим). Так, все це особливості максимальних версій автомобіля, але навіть тестовий Volkswagen Multivan пропонував цікаву техніку. Наприклад, мотор 2.0 TDI - з турбіною VTG (змінна геометрія турбінного колеса) - це дозволяє краще підлаштувати роботу турбіни під тиск потоку вихлопних газів, в результаті чого досягається широка полка крутного моменту: 340 Нм при 1 750-2 500 об / хв. У парі з мотором працює 7-ступінчаста роботизована преселективна коробка DSG. Дана трансмісія розрахована під крутний момент до 600 Нм, вона може працювати з переднім або повним приводом. До речі, при семи передачах (загальний діапазон передавальних чисел досягає 6,25) відсутня окрема задня передача - фактично обертання розгортається в іншу сторону через кілька замкнутих пар шестерень. Навіть ексклюзив є - карбонове покриття для синхронізаторів. Словом, це міцний і витривалий «робот» DSG, який спочатку створювався під комерційні вени і кросовери.
Ціни і конкуренти

Сімейство Volkswagen Т6 включає в себе кілька моделей: комерційний фургон Transporter Kasten, вантажопасажирський фургон Transporter Kombi, пасажирський вен Caravelle, бізнес-вен Mulivan, вен для подорожей California, плюс бортова вантажівка і варіант «шасі-кабіна». Додайте до цього широкий вибір моторів (102/140/180 к.с.) і трансмісії (МКПП / АКПП і передній / повний привід), пакетне оснащення і можливість замовити опції поштучно: в результаті вийде дуже широка лінійка автомобілів з різним призначенням, зовнішністю , обробкою, ціною. Тут все описати неможливо, тому як індикатор візьмемо пакетні версії автомобілів, який сьогодні і формують основу продажів Т6.

Гаму відкриває комерційний фургон Volkswagen Transporter Kasten Pro за 870-900 тис. грн. ($ 31-32 тис.): Стандартна або збільшена база, турбодизель 2,0 л 102 к.с., 5-ст. «Механіка», чорны не фарбовані бампери, сталеві колісні диски, подушка безпеки водія, ESP і ABS, кондиціонер Climatic, електропакет (скла і дзеркала), подвійне пасажирське сидіння в передній частині салону.

Наступний крок - це комерційний фургон Volkswagen Transporter Kasten GT за 926 тис. грн. (Приблизно $ 33 тис.): Посилена підвіска і вантажопідйомність до 3 200 кг, турбодизель 140 к.с. і 6-ст. «Механіка», доп-обігрів мотора.

Вантажопасажирські версії починаються з моделі Volkswagen Transporter Van Plus 985 тис. грн. (Приблизно $ 35 тис.): Довга база, турбодизель 102 к.с. і 5-ст. МКПП, 5- або 6-місцевий салон (два ряди сидінь і вантажний відсік в задній частині), сталеві колісні диски, ESP і ABS, кондиціонер, аудіо-підготовка, електро-пакет.

Якщо потрібен повністю пасажирський фургон - то це Volkswagen Transporter Kombi CITY або CITY lite за 1,014-1,127 млн. грн. ($ 36-40 тис.): Стандартна або збільшена база, двигун 102 л.с. і 5-ст. «Механіка» або 140 к.с. в парі з 6-ст. «Механікою», повністю незалежна підвіска, підйомна задні двері, ESP, ABS ASR, дві фронтальні подушки безпеки, багатофункціональний дисплей БК, кондиціонер і вугільний фільтр. Але як і раніше сталеві колеса, чорні бампери, звичайні фари-галоген, радіо-підготовка.

Пасажирський вен з поліпшеною обробкою і оснащенням - це Volkswagen Caravelle Saksonia за 1,39-1,5 млн. грн. ($ 50-54 тис.): Стандартна або довга колісна база, двигун 140 л.с. в парі з 6-ступінчастою «механікою» або 7-ступінчастим DSG- «автоматом», повністю пофарбовані бампери, фронтальні і бічні подушки безпеки, надувні шторки безпеки, модульний 8-місцевий салон, клімат-контроль Climatronic, окреме управління кліматом в пасажирської частини салону, зсувний праві двері з електродоводчіком, круїз-контроль, багатофункціональний кермо в шкірі, 16-дюймові легкосплавні колеса, мультимедіа Composition Color з кольоровим дисплеєм, і т.д.

Тестовий автомобіль - це Volkswagen Multivan Comfort Plus за 1,66 млн. грн. (Близько $ 59,5 тис.): Стандартна база, турбодизель 140 к.с. і 7-ст. DSG- «автомат», мультимедіа Composition Media з 6,33-дюймовим сенсорним дисплеєм, повністю світлодіодні (LED) фари, багатошарове лобове скло з підігрівом, 3-зонний «клімат» (своя кліматична зона для пасажирської частини салону), підігрів сидіння, 17-дюймові легкосплавні колісні диски, парк-пілот спереду і ззаду.

Максимальна пакетна версія - Volkswagen Multivan Alpen за 2,175 млн. грн. (Приблизно $ 79 тис.): Повний привід, турбодизель на 180 к.с., 7-ст. DSG- «автомат», кольоровий дисплей в комбінації приладів, зсувні двері праворуч і ліворуч, оббивка сидінь «алькантара», хром-пакет, багатофункціональний пересувний стіл, адаптивна підвіска (комфорт / спорт), мультимедійна система Discover Media з навігацією, камера заднього виду , поліпшена звукоізоляція салону, електропривод і пам'ять настройки сидіння водія.

Вартість утримання

В середньому автомобіль в місті споживав 9,5-10 л палива на 100 км шляху. Без пробок і при плавній їзді можна було отримати витрату 7,5-8 л на 100 км. При сильних пробках, великому навантаженні, динамічних розгонах (і об'єднанні цих факторів в довільному порядку) - витрата зростав приблизно до 11 л палива на 100 км шляху. На трасі при швидкості 80-90 км / год автомобіль споживає близько 6-6,5 л на 100 км, із зростанням швидкості до 110-120 км / год витрата зростав до 7,5-8 л на 100 км шляху.

Загальна гарантія на автомобіль становить чотири роки або 120 тис. км пробігу. Періодичність технічного обслуговування - раз на рік або 20 тис. км пробігу. Стандартне ТО обходиться в 6,3-10,5 тис. грн., більш великі і дорогі ТО (60 і 90 тис. Км) зажадають 18,3-26,7 тис. Грн.

Ціни на автомобіль і ТО вказані станом на лютий 2019 року, без урахування додаткових знижок і акцій при покупці автомобіля або його обслуговуванні. До кінця лютого діє акція - диференційована знижка до 12% на обрані автомобілі.

В підсумку:

Повертаючись до питання заголовка: Volkswagen Multivan - співвідношення ціни і якості? Якщо розділити ціну на умовні бали за характеристики і можливості автомобіля, то почнеться довге і болісне порівняння з конкурентами. Але якщо вибирати без оглядки на ціну, то Volkswagen Multivan (точніше сімейство Т6) дійсно є одним з кращих автомобілів на ринку за сукупністю якостей. Тому на питання «чи заслужив Volkswagen Multivan титулу лідера класу?», Я все-таки відповім «так».

Технічні характеристики Volkswagen Multivan Comfort Plus
Кузов - вен, 7 місць
Габарити - 4,9 х 1,9 х 1,95 м
Колісна база - 3 м
Кліренс - 178 мм
Багажник - обсяг 5,8 куб. м для 2-місцевої конфігурації салону (сидіння тільки спереду)
Вантажопідйомність - 995 кг
Мінімальна споряджена маса - 2 005 кг
Мотор - турбодизель, R4, 2,0 л
Потужність - 140 к.с.при 3 500 об / хв
Крутний момент - 340 Нм при 1 750-2 500 об / хв
Питома потужність і момент - 70 к.с. на 1 т; 170 Нм на 1 т
Привід - передній привод
Трансмісія - 7-ст. АКПП DSG (преселективний «робот» з двома зчепленнями)
Динаміка 0-100 км / ч - 14,7 з
Максимальна швидкість - 172 км / ч
Витрата палива (паспортний), місто - 10,2 л на 100 км
Витрата палива (паспортний), траса - 6,7 л на 100 км
Шини тестового автомобіля - Michelin X-Ice Xi3 235 / 55R17
Мінімальна ціна автомобіля - 1,66 млн. Грн. або $ 59,5 тис.
Ціна тестового автомобіля - 1,66 млн. Грн. або $ 59,5 тис.

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.