Новини від Фольксваген
21.03.2018

Рекордний рік для бренду Volkswagen Комерційні автомобілі

За 2017 рік бренд Volkswagen Комерційні автомобілі продемонстрував найкращі показники обороту  та рекордні цифри продажів.
commerciini-vw

У минулому році бренд передав клієнтам в усьому світі близько 498 000 фургонів, мікроавтобусів та пікапів (2016: 478 000; зростання на 4,2%). Оборот зріс до 11,9 млрд. євро (2016: 11,1 млрд євро; +7,1%). Результат основної діяльності склав 853 млн. євро (2016: 455 млн. євро; +87,6%). Прибуток від основної діяльності зріс на 7,2 відсотка (2016: 4,1%).

Голова правління бренду Volkswagen Комерційні автомобілі, д-р Екхард Шольц наголосив на тому, що ключем до успіху є збереження орієнтованості на клієнтів. «Ми пропонуємо клієнтові реальну додану вартість для реалізації його робочих задач, моделі бізнесу та повсякденної діяльності. Питання, важливі для наших клієнтів, належать і до нашого порядку денного». 

На даний момент клієнти, що працюють у сфері торгівлі та логістики, проводять практичні випробування готової до серійного виробництва моделі e-Crafter, початок продажів якої запланований у Європі на вересень 2018 року.

У 2017 р. бренд Volkswagen Комерційні автомобілі реалізував клієнтам в усьому світі 497 894 комерційні автомобілі з лінійок Amarok, Caddy4, Crafter і T6.

За модельними рядами обсяги поставок розподілились наступним чином:

  • 206 100 автомобілів модельного ряду T (198 600; +3,8%)
  • 165 900 автомобілів модельного ряду Caddy (162 400; +2,2%)
  • 78 900 автомобілів модельного ряду Amarok (69 200; +14,0%)
  • 47 000 автомобілів модельного ряду Crafter (47 900; -1,8%)

Майбутні напрямки діяльності

«Електрична мобільність, дигіталізація та мобільні онлайн-сервіси дають нам шанс адаптувати наш досвід і традиції до вимог майбутнього і створити ефективні, успішні та економічні моделі ведення бізнесу для наших клієнтів», - сказав Голова правління. Цілком очевидно, що транспорт, який використовується у межах міста для надання послуг з сервісного обслуговування і транспортування товарів, має поступово замінюватися на електричний задля забезпечення максимальної екологічності.

Підсумки

Загалом пан Шольц дивиться у майбутнє цілком оптимістично: «Кожне нове покоління моделей бренду Volkswagen Комерційні автомобілі буде включати варіант з електроприводом. Ми будемо і надалі активно розвивати напрямок комерційних автомобілів, здійснювати подальші заходи з інтернаціоналізації та послідовно використовувати технології майбутнього, щоб переконати нинішніх і майбутніх клієнтів марки у тому, що Volkswagen Комерційні автомобілі має найкращі рішення для їхнього бізнесу. Збільшення кількості замовлень в умовах стабільного економічного середовища свідчать про те, що 2018 фінансовий рік стане для бренду Volkswagen Комерційні автомобілі ще більш успішним, ніж 2017-й».