До Вашої уваги огляд автомобіля VW Crafter від ресурсу Авто.риа. Ми довіряємо професіоналам.
В якості тестового зразка редакції AUTO.RIA дістався вантажний фургон VW Crafter 35 з високим дахом і довгим кузовом, тримісною кабіною і переднім приводом. На автомобілі встановлений 2,0-літровий турбодизель на 140 л. с. і 340 Нм крутного моменту, 6-ступінчаста "механіка". Наш примірник - в базовій комплектації, оснащений : тут є ESP, ABS, Traction Control, Hill Assist і навіть EDL (електронне блокування переднього диференціала).
До нас потрапив автомобіль в 35-му виконанні з вантажопідйомністю до 1339 кг, на задній осі такого авто не встановлюється "спарка". Говорячи про 55-й "Крафтер":" (є у нас на ринку і такі), потрібно розуміти, що на борт такий автомобіль зможе прийняти вже 3120 кг. Солідно! Але кожному вибирати у відповідності зі своїм завданням.
Мені ж на час тесту випала поїздка, на час якої потрібно було і заповнити простір, і на дальняк мотнутися, і з гарною асфальтової дороги з'їхати на розбитий путівець... а деколи і на повне бездоріжжя. І це з "нашими"-то 6,8 метрами довжини!
А що, не порожній же бус столичними пробками пхати. Нудьга! А у нас - умови максимально наближені до "бойових". В сенсі, тим, у яких автомобілі такого роду експлуатуються щодня.
Тому, коли я підкотив до будівельного маркету, біля мене тут же "намалювалися" бувалі перевізники зі списком питань і давай заглядати в усі щілини. По-перше, запитали чи оцинкований кузов. Він, до речі, не тільки повністю оцинкований, але ще і оброблено герметиком в місцях з'єднань, так що з іржею проблем не виникне.
Що стосується кабіни,- тобто місця, де водій буде проводити більшу частину часу, тут і говорити особливо нічого. Хто вже працював з технікою від VW, впізнає звичну, одночасно просту, але до дрібниць продуману ергономіку. Можливо, тому що всі вже до неї звикли, але душею кривити не доводиться: все дійсно зручно і знаходиться під рукою. Навіть в кабіні можна розташувати цілу купу речей: в ящиках, нішах, ємному бардачку, пеналі і під пасажирськими сидіннями.
Також під стелею є величезна полку з красиво виконаними ручками для зручності входу-виходу. Втім, за час тесту я так і не обжився в кабіні грунтовно, щоб заповнити її. З того, на що варто звернути особливу увагу, - зручні регульовані крісла з водійським підлокітником: в дорозі спина у них не працює - розслабляється. А ще - складається в стіл з органайзером та двома підстаканниками середнє сидіння і класний кермо з зручним хватом.
Бічні дзеркала з допоміжними зонами - на заздрість всім легковикам разом узятим. Вони високі і не дуже широкі, при цьому дозволяють відмінно контролювати ситуацію на дорозі та під час паркінгу.
Наступною темою в спілкуванні з тертими "дальнобоями", вже на дальньому кінці нашої подорожі, стала надійність. Розмова видалася довгою і філософською, але звелася до того, що на "Крафтері" вибір движка 2,0 TDi на 140 л. с. є самим правильним рішенням. І по ціні і по витраті, і, головне, по надійності.
Не бездоріжжям єдиним, звичайно, випробували ми наш бус. Основна частина шляху - перелатанный асфальт, місцями з ямками, стиками, напливами та коліями. Словом, не позаздриш. Але скаржитися особливо нема на що. Незважаючи на збиту ходову частину і жорсткі шини типорозміру 205/75R16 C, Crafter дивним чином демонструє відмінну плавність ходу, тому багаж і пасажири залишаються на своїх місцях. Гострі краї ям сприймаються глухими поштовхами, але швидкість можна особливо не скидати - підвіска впорається.
Пора розповісти і власне про вантажному відділенні. Його обсяг - близько 14,5 кубометрів (у версії з надвисокою дахом і довгим заднім звісом - все 18,4 м куб.). У кузові розміщено 14 такелажних петель для кріплення вантажів, стінка позаду крісел плоска і не краде корисний об'єм вантажного відсіку. Стінки у відділенні для перевезення вантажів голі і за бажанням можуть бути обшиті, але великої необхідності в цьому немає, - зате ребра жорсткості можна використовувати як додаткові ніші і можливості закріпити поклажу.
Фургон відмінно тримає пряму і майже не реагує на бічний вітер. Можливо, тут грає роль і наявність системи запобігання впливу вітру Cross Wind Assist. Радує і моторчик на таких ділянках: він бадьоро набирає швидкість, легко підхоплює, тягне на будь-яких оборотах і, нагадаю, радує малою витратою палива. До коробки передач звикати не доведеться: тут все чітко включається, а важіль відрізняється високою точністю. Вдалий тандем. Рулится великий фургон ну зовсім не по-вантажному. Так, все це - з урахуванням висоти кабіни і великої довжини, але реакція кузова на повороти керма - зовсім як у легковика! Хід педалі гальма завеликий, але інформативність і зручність дозування на висоті, а клевки передньої частини і зовсім відсутні.
Сподобалося і базове світло: звичайні "галогенки" жовтуватого відтінку добре справляються з темною дорогою, рівномірно розподіляючи потужний пучок світла по дорозі.
Загальне враження від фургона - придатний, якісний автомобіль, що не дає особливих причин для критики або самодіяльних доробок. Конкурентів у "крафтеру" вистачає: ціни різні, як і рівень комплектації, ступінь надійності і любов аудиторії. І головне, що Crafter відмінно підійде як великим автопаркам, так і для потреб експедитора-приватника. В його активі довгий термін гарантії, висока надійність, повністю оцинкований кузов і хороші їздові характеристики.
Джерело: https://auto.ria.com/news/test-drive/246581/test-drajv-volkswagen-crafter-trudovoj-rezerv.html © AUTO.RIA.com ™