Автомобільний дом «Соллі-Плюс» Новини

Свіжі та актуальні новини від Автомобільний дом «Соллі-Плюс».

  1. Новини
  2. До Вашої уваги огляд автомобіля VW Crafter від ресурсу Авто.риа. Ми довіряємо професіоналам.
02.09.2019
Світ Фольксваген

До Вашої уваги огляд автомобіля VW Crafter від ресурсу Авто.риа. Ми довіряємо професіоналам.

В якості тестового зразка редакції AUTO.RIA дістався вантажний фургон VW Crafter 35 з високим дахом і довгим кузовом, тримісною кабіною і переднім приводом. На автомобілі встановлений 2,0-літровий турбодизель на 140 л. с. і 340 Нм крутного моменту, 6-ступінчаста "механіка". Наш примірник - в базовій комплектації, оснащений : тут є ESP, ABS, Traction Control, Hill Assist і навіть EDL (електронне блокування переднього диференціала).

vw

До нас потрапив автомобіль в 35-му виконанні з вантажопідйомністю до 1339 кг, на задній осі такого авто не встановлюється "спарка". Говорячи про 55-й "Крафтер":" (є у нас на ринку і такі), потрібно розуміти, що на борт такий автомобіль зможе прийняти вже 3120 кг. Солідно! Але кожному вибирати у відповідності зі своїм завданням.

Мені ж на час тесту випала поїздка, на час якої потрібно було і заповнити простір, і на дальняк мотнутися, і з гарною асфальтової дороги з'їхати на розбитий путівець... а деколи і на повне бездоріжжя. І це з "нашими"-то 6,8 метрами довжини!

А що, не порожній же бус столичними пробками пхати. Нудьга! А у нас - умови максимально наближені до "бойових". В сенсі, тим, у яких автомобілі такого роду експлуатуються щодня.

Тому, коли я підкотив до будівельного маркету, біля мене тут же "намалювалися" бувалі перевізники зі списком питань і давай заглядати в усі щілини. По-перше, запитали чи оцинкований кузов. Він, до речі, не тільки повністю оцинкований, але ще і оброблено герметиком в місцях з'єднань, так що з іржею проблем не виникне.

Що стосується кабіни,- тобто місця, де водій буде проводити більшу частину часу, тут і говорити особливо нічого. Хто вже працював з технікою від VW, впізнає звичну, одночасно просту, але до дрібниць продуману ергономіку. Можливо, тому що всі вже до неї звикли, але душею кривити не доводиться: все дійсно зручно і знаходиться під рукою. Навіть в кабіні можна розташувати цілу купу речей: в ящиках, нішах, ємному бардачку, пеналі і під пасажирськими сидіннями.

Також під стелею є величезна полку з красиво виконаними ручками для зручності входу-виходу. Втім, за час тесту я так і не обжився в кабіні грунтовно, щоб заповнити її. З того, на що варто звернути особливу увагу, - зручні регульовані крісла з водійським підлокітником: в дорозі спина у них не працює - розслабляється. А ще - складається в стіл з органайзером та двома підстаканниками середнє сидіння і класний кермо з зручним хватом.

Бічні дзеркала з допоміжними зонами - на заздрість всім легковикам разом узятим. Вони високі і не дуже широкі, при цьому дозволяють відмінно контролювати ситуацію на дорозі та під час паркінгу.
Наступною темою в спілкуванні з тертими "дальнобоями", вже на дальньому кінці нашої подорожі, стала надійність. Розмова видалася довгою і філософською, але звелася до того, що на "Крафтері" вибір движка 2,0 TDi на 140 л. с. є самим правильним рішенням. І по ціні і по витраті, і, головне, по надійності.

Не бездоріжжям єдиним, звичайно, випробували ми наш бус. Основна частина шляху - перелатанный асфальт, місцями з ямками, стиками, напливами та коліями. Словом, не позаздриш. Але скаржитися особливо нема на що. Незважаючи на збиту ходову частину і жорсткі шини типорозміру 205/75R16 C, Crafter дивним чином демонструє відмінну плавність ходу, тому багаж і пасажири залишаються на своїх місцях. Гострі краї ям сприймаються глухими поштовхами, але швидкість можна особливо не скидати - підвіска впорається.

Пора розповісти і власне про вантажному відділенні. Його обсяг - близько 14,5 кубометрів (у версії з надвисокою дахом і довгим заднім звісом - все 18,4 м куб.). У кузові розміщено 14 такелажних петель для кріплення вантажів, стінка позаду крісел плоска і не краде корисний об'єм вантажного відсіку. Стінки у відділенні для перевезення вантажів голі і за бажанням можуть бути обшиті, але великої необхідності в цьому немає, - зате ребра жорсткості можна використовувати як додаткові ніші і можливості закріпити поклажу.

Фургон відмінно тримає пряму і майже не реагує на бічний вітер. Можливо, тут грає роль і наявність системи запобігання впливу вітру Cross Wind Assist. Радує і моторчик на таких ділянках: він бадьоро набирає швидкість, легко підхоплює, тягне на будь-яких оборотах і, нагадаю, радує малою витратою палива. До коробки передач звикати не доведеться: тут все чітко включається, а важіль відрізняється високою точністю. Вдалий тандем. Рулится великий фургон ну зовсім не по-вантажному. Так, все це - з урахуванням висоти кабіни і великої довжини, але реакція кузова на повороти керма - зовсім як у легковика! Хід педалі гальма завеликий, але інформативність і зручність дозування на висоті, а клевки передньої частини і зовсім відсутні.

Сподобалося і базове світло: звичайні "галогенки" жовтуватого відтінку добре справляються з темною дорогою, рівномірно розподіляючи потужний пучок світла по дорозі.

Загальне враження від фургона - придатний, якісний автомобіль, що не дає особливих причин для критики або самодіяльних доробок. Конкурентів у "крафтеру" вистачає: ціни різні, як і рівень комплектації, ступінь надійності і любов аудиторії. І головне, що Crafter відмінно підійде як великим автопаркам, так і для потреб експедитора-приватника. В його активі довгий термін гарантії, висока надійність, повністю оцинкований кузов і хороші їздові характеристики.

Джерело: https://auto.ria.com/news/test-drive/246581/test-drajv-volkswagen-crafter-trudovoj-rezerv.html © AUTO.RIA.com ™

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.